.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل صداوسیما/مردم ولی نعمت این نظام هستند
مدیرکل صداوسیما/مردم ولی نعمت این نظام هستند

مدیرکل صدا وسیمای مازندران در دیدار با نماینده مردم شهرستان قائمشهر ، سوادکوه کیاکلا در مجلس شورای اسلامی ، داشتن انتفاع اجتماعی و رفاهی را از حقوق حقه مردم استان دانست .

به گزارش شمال نیوز ، بهرام حمیدی افزود: خدمت به مردم ولایی استان در همه عرصه های علمی، دینی، فرهنگی، سیاسی، هنری وحتی در صحنه های پرشور انقلاب و8 سال دفاع مقدس که برگ زرینی در تاریخ این انقلاب به یادگار گذاشتند از مهم ترین وظایف خطیر مسئولین است.

وی گفت: تبیین خدمت رسانی نمایندگان به مردم از شاخصه های اصلی کار در رسانه ملی است و شبکه استانی طبرستان در همه حال در راستای تبیین خدمات شایسته نمایندگان مردم در مجلس همواره، در خدمت نمایندگان محترم بوده وخواهدبود.

همچنین دراین دیدار ادیانی نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن قدردانی از تلاش شبکه طبرستان درراستای تعامل خوب ومفید بین این شبکه با نمایندگان استانی به نقش و جایگاه امروز رسانه در تبیین اهداف بلند انقلاب مهم یاد کرد وگفت:حضور مردم در همه صحنه ها وعرصه ها وحتی در صحنه حساس و شرایط خاص موجبات عزت وافتخار وبالندگی نظام را فراهم می سازند واین امر میسر نشد مگردرسایه خدمات ارزنده مسئولین ارزشی واسلامی نظام که در این بین رسانه ملی در تبیین این خدمات همیشه پیشگام بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.